Únor 2010

wow lich king

20. února 2010 v 10:31 | majitel-makuta-teridax |  zdělení

optimus vs galvatron energon

17. února 2010 v 21:14 | majitel-makuta-teridax |  zdělení

optimus vs galvatron cybertron

17. února 2010 v 21:13 | majitel-makuta-teridax |  zdělení

optimus vs galvatron armada

17. února 2010 v 21:10 | majitel-makuta-teridax |  zdělení

optimu prime vs megatron

13. února 2010 v 19:01 | majitel-makuta-teridax |  zdělení

všichni titáni z roku 2004

7. února 2010 v 16:16 | majitel-makuta-teridax |  zdělení
tal jak vidíte mm všechny titíny 2004 jooooooo

no mám problém

6. února 2010 v 11:00 | majitel-makuta-teridax |  zdělení
mám toho Nidhikiho ale vtom plánku mě šokovalo jak se staví ty ramena pořád si myslím že to každou chvíli praskne ale jinak je super

už my došel ten nidhiki

5. února 2010 v 19:18 | majitel-makuta-teridax |  zdělení
jooooo konečně příšel ten nidhiki já aukro zbožnuju

Heroes of might and magic V orc

1. února 2010 v 15:49 | majitel-makuta-teridax |  mé heroes vzory pro výtvor
tak a konečně to ukomčíme poslední orkové
Goblini jsou zbabělé jednotky a nejsou příliš dobrými vojáky. Klidně se přidají k nepříteli, i kdyby to mělo zapříčinit porážku jejich druhů. A když se začnou obávat o svou vlastní bezpečnost, budou se snažit od nebezpečí utéct co nejdál. Jakmile je ale někdo zažene do kouta a nemají-li už jinou možnost, budou o svůj život bojovat s až nevídanou krutostí.
Schopnosti:
Zbabělost, Zrada.
Atributy:
Útok: 1
Obrana: 4
Poškození: 1-1
Body zdraví: 3
Rychlost: 4
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 25/týdně

Goblin lovec
Hlavní úkol goblinů lovců je vymýšlení nejrůznějších špinavých praktik na zneškodnění nepřítele, ideálně s osudnými následky. Rádi pokládají na bojiště nejrůznější pasti. Také se považují za velké válečníky. Před bojem se vždy pečlivě pomažou blátem a na krk si pověsí náhrdelník ze zubů svých obětí.
Schopnosti:
Zbabělost, Léčka.
Atributy:
Útok: 1
Obrana: 3
Poškození: 1-1
Body zdraví: 7
Rychlost: 4
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 25/týdně

Goblin medicinman
Gobliní medicinmani jsou mezi svými druhy velmi respektováni. Jsou uznávaní díky své inteligenci a zkušenostem - umějí hrát na tamburínu, tancovat kolem ohně a vyprávět děsivé příběhy. Dovedou způsobit horké chvilky nepřátelům, kteří se proti nim opováží použít magii; koneckonců nikdo nejásá, když jeho kouzla přestanou fungovat nebo nedělají to, co mají.
Schopnosti:
Zbabělost, Znesvěcení magie.
Atributy:
Útok: 2
Obrana: 1
Poškození: 1-2
Body zdraví: 5
Rychlost: 5
Iniciativa: 9
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 25/týdně

2. level
Kentaur
Kentauři jsou lehkou jízdou skřetí armády. Jsou rychlí, pohybliví a jejich lehké luky z nich činí útočnou sílu, se kterou je třeba počítat. Pokud jsou napadeni zblízka, stáhnou se, přeskupí a znovu zaútočí přesnou sprškou šípů.
Schopnosti:
Velká jednotka, Střelecká jednotka, Manévr.
Atributy:
Útok: 3
Obrana: 1
Poškození: 2-4
Body zdraví: 6
Rychlost: 5
Iniciativa: 11
Střely: 8
Mana: -
Přírůstek: 14/týdně

Kentaur kočovník
Kentauři kočovníci jsou nejzdatnější střelci mezi kentaury. Jejich luky jsou účinnější a dostřelí dále než luky obyčejných kentaurů a jejich agresivita útok jen násobí.
Schopnosti:
Velká jednotka, Střelecká jednotka, Manévr.
Atributy:
Útok: 4
Obrana: 2
Poškození: 3-6
Body zdraví: 9
Rychlost: 5
Iniciativa: 10
Střely: 8
Mana: -
Přírůstek: 14/týdně

Kentaur nájezdník
Kentauří nájezdníci jsou těžkou kavalérií skřetí armády. Sice nejsou nejlepšími střelci, ale dojde-li na boj zblízka, působí jejich pevné brnění a smrtící meč hotové divy. Milují bojové trofeje, a proto jsou vždy k nalezení ve víru bitvy, kde mohou nasbírat tolik lebek a skalpů, kolik si jen přejí.
Schopnosti:
Velká jednotka, Střelecká jednotka, Bez postihu při boji z blízka.
Atributy:
Útok: 4
Obrana: 4
Poškození: 3-5
Body zdraví: 10
Rychlost: 6
Iniciativa: 10
Střely: 6
Mana: -
Přírůstek: 14/týdně

3. level
Bojovník
Tito zocelení a divocí válečníci jsou hlavní silou skřetí armády a jako takoví vydrží na jeden zátah běžet míle přes vyprahlou step a pak ještě zaútočit na nepřítele. Jsou krutí, nemilosrdní a neznají slovo `ústup`. I proto pohrdají gobliny a dobírají si je pro jejich zbabělost.
Schopnosti:
Zuřivost.
Atributy:
Útok: 5
Obrana: 2
Poškození: 2-5
Body zdraví: 12
Rychlost: 4
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 11/týdně

Bijec
Bojovat se skřetem bijcem je velmi nevděčná a vyčerpávající práce. Tito bojovníci jsou rození útočníci a netouží po ničem jiném, než být obklopeni nepřáteli, z nichž krev tryská proudem. V bitvě se z nich stávají nebezpečné stroje na zabíjení. Dokáží se pohybovat velkou rychlostí a rozlévat krev nepřátel po okolí je s jejich palicemi hračka. Tam, kde by jiní válečníci zasáhli jednou, oni zasáhnou dvakrát, takže jejich protivníci většinou bitvu opouští s daleko většími ztrátami.
Schopnosti:
Zuřivost, Pokus o útok.
Atributy:
Útok: 6
Obrana: 4
Poškození: 4-6
Body zdraví: 12
Rychlost: 5
Iniciativa: 11
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 11/týdně

Štváč
Skřeti štváči se vyžívají v přepadávání nepřátel. Tito mistři boje na blízko věří, že jsou jejich meče účinnější než palice jejich spolubojovníků a jsou tak stateční, že mají-li chránit své druhy před útokem, nepřemýšlí dlouho a vrhnou se na protivníka vší silou.
Schopnosti:
Zuřivost, Mocný protiútok, Výsměch.
Atributy:
Útok: 4
Obrana: 6
Poškození: 3-5
Body zdraví: 20
Rychlost: 4
Iniciativa: 9
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 11/týdně

4. level
Šamanka
Někteří by možná tyto ženské čarodějnice označili za krásné, ale jen do té doby, než pozvednou své rituální dýky a začnou se ohánět magií. Šamanky mají mezi skřety významné postavení - bojí se jich a uznávají je i ti nejnebezpečnější bojovníci. Rady těchto moudrých krásek často vyhledávají náčelníci z široka daleka.
Schopnosti:
Kouzlí.
Atributy:
Útok: 5
Obrana: 5
Poškození: 6-9
Body zdraví: 30
Rychlost: 5
Iniciativa: 11
Střely: 0
Mana: 8
Přírůstek: 5/týdně

Dcera nebes
Dcery nebes věnovaly své bytí a mysl otci Nebes, jehož moc dokáží skrze toto intimní spojení využít ve své krvavé magii. Během rituálů obětují gobliny a poté s pomocí otce Nebes sežehnou nepřátele bleskem. I kvůli tomu se jich protivníci a také goblini tolik bojí.
Schopnosti:
Kouzlí, Obětování goblina.
Atributy:
Útok: 7
Obrana: 9
Poškození: 6-9
Body zdraví: 35
Rychlost: 4
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: 12
Přírůstek: 5/týdně

Dcera země
Po přežití mučivé zkoušky v Mrtvých stepích může dcera země využít svého mistrovství ve skřetí krvavé zuřivosti a v objetí matky Země dokáže vyslat vlnu ničivých útoků vůči všem svým nepřátelům, kteří se nemohou ani bránit. A chce-li jejich ztráty ještě zvýšit, obětuje navíc goblina, čímž vylepší nejen vlastní krvavou zuřivost, ale zvýší tak i množství své many.
Schopnosti:
Kouzlí, Obětování goblina, Rychlý úder, Prokletý útok.
Atributy:
Útok: 10
Obrana: 7
Poškození: 7-11
Body zdraví: 35
Rychlost: 5
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: 8
Přírůstek: 5/týdně

5. level
Zabiják
Zabijáci jsou sevřenou pěstí skřetích armád a velitelé skřetích oddílů. Jsou to opravdoví vůdci a v boji jsou vždy první - svými oboustrannými meči ostatním razí cestu skrz nepřátele a navíc svým běsněním vlastní jednotky i povzbuzují.
Schopnosti:
Rozseknutí.
Atributy:
Útok: 11
Obrana: 8
Poškození: 7-10
Body zdraví: 34
Rychlost: 6
Iniciativa: 11
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 5/týdně

Kat
Kati věří, že zuřivost je tou nejlepší formou obrany a strach nepřátel je pro ně tou nejlepší odměnou. Proto pohrdají nebezpečím a odmítají nosit v boji brnění. Najít je lze tam, kde je boj nejdivočejší, a je jim jedno, proti komu stojí. Opájí se vůní boje a zaútočí na každou jednotku, která se je odváží napadnout.
Schopnosti:
Aura zděšení, Statečnost, Rozseknutí
Atributy:
Útok: 14
Obrana: 10
Poškození: 8-12
Body zdraví: 40
Rychlost: 7
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 5/týdně

Náčelník
Na náčelníka povýší rada válečníků jen ty nejlepší zabijáky. Chce-li si zabiják tento titul zasloužit, musí přežít mnoho bojů a prokázat nehynoucí věrnost kmeni a schopnost být výjimečným vůdcem. Válečníci náčelníka následují bez váhání, protože vědí, že pod jeho velením dosáhnou věčné slávy a že se o nich bude vyprávět v legendách.
Schopnosti:
Přítomnost velení, Náčelníkův rozkaz.
Atributy:
Útok: 13
Obrana: 15
Poškození: 10-12
Body zdraví: 48
Rychlost: 7
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 5/týdně

6. level
Wyverna
Wyverny, které se nejvíce vyskytují na pustých svazích kopců, jsou známé svou nevlídností a zálibou v zabíjení čehokoliv, co není na první pohled podobné skřetům. Říká se, že jsou to potomci dávných draků, které změnila nějaká divná magie - ale tyto domněnky zůstanou navždy nepotvrzené, neboť ti, co je stvořili, jsou již dávno mrtví - nepochybně zásluhou svých vlastních výtvorů.
Schopnosti:
Velká jednotka, Letec, Regenerace.
Atributy:
Útok: 17
Obrana: 17
Poškození: 15-25
Body zdraví: 90
Rychlost: 6
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 2/týdně

Odporná wyverna
Šamanky občas sbírají čerstvě vylíhnutá mláďata wyvern a pomocí speciální výživy u nich vypěstují jedové váčky. V boji pak dokáže jedový dech odporných wyvern způsobit nepřátelům velké ztráty, zatímco schopnost regenerace těmto okřídleným ještěrům zaručuje praktickou nezranitelnost.
Schopnosti:
Velká jednotka, Letec, Regenerace, Zhoubný jed.
Atributy:
Útok: 21
Obrana: 18
Poškození: 20-27
Body zdraví: 105
Rychlost: 7
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 2/týdně

Paokai
Paokai jsou mezi skřety nazývání slepými soudci - rozhodují, kdo je zbabělec a zrádce, kdo si zaslouží ušetřit a kdo bude odsouzen ke smrti a zapomnění. Ale osvobozujících rozhodnutí je pomálu, neboť tyto bytosti potřebují maso ostatních pro svou obživu.
Schopnosti:
Velká jednotka, Letec, Imunní vůči slepotě, Mrchožrout, Bleskový dech.
Atributy:
Útok: 19
Obrana: 19
Poškození: 20-25
Body zdraví: 120
Rychlost: 7
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 2/týdně

7. level
Kyklop
Tato obrovská vtělení síly a zuřivosti svých démonických předků nerozsévala hrůzu a smrt mezi nepřáteli skřetů vždycky. Celkem dlouhou dobu žili tito netvoři odděleně od svých pokrevních bratranců. Ale pak se divocí, nepředvídatelní, smyslů zbavení a neustále hladoví kyklopové lehce nechali přesvědčit argumenty kmenové rady, která jim nabídla dostatek goblinů, kteří jsou oblíbenou pochoutkou těchto jednookých monster.
Schopnosti:
Velká jednotka, Spolknutí goblina.
Atributy:
Útok: 29
Obrana: 27
Poškození: 40-52
Body zdraví: 220
Rychlost: 5
Iniciativa: 9
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 1/týdně

Nezkrotný kyklop
Tyto obrovské nestvůry jsou natolik divoké a kruté, že se jich bojí i samotní skřeti. Když se nezkrotného kyklopa zmocní zuřivost, přestane sám sebe ovládat a začne dokonce požírat i gobliny, kteří bývají jeho oblíbenou pochoutkou. Kyklopova síla je tak velká a jeho obrovský kyj tak mocný, že je často využíván místo obléhacích strojů při ničení bran, věží nebo opevnění. A běda ubohé stráži, která mu padne do spárů.
Schopnosti:
Velká jednotka, Spolknutí goblina, Drtivá rána, Házení goblinů.
Atributy:
Útok: 30
Obrana: 27
Poškození: 45-57
Body zdraví: 225
Rychlost: 5
Iniciativa: 9
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 1/týdně

Krvežíznivý kyklop
Krvežíznivý kyklop nepotřebuje kyj. Jeho zbraní je velké, krvavé oko, kterým sežehne každou ubohou duši, jež nemá tolik štěstí, aby se vyhnula jeho prokletému pohledu.
Schopnosti:
Velká jednotka, Spolknutí goblina, Oko zla, Házení goblinů.
Atributy:
Útok: 28
Obrana: 28
Poškození: 35-50
Body zdraví: 235
Rychlost: 6
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 1/týdně
jo a ty šamanky se těším až je budu mít za sebou tak a du do jedniček

Heroes of might and magic IV orc

1. února 2010 v 15:45 | majitel-makuta-teridax |  mé heroes vzory pro výtvor
Berserker
KentaurHarpyjeNomad




Zlobří mág
KyklopBehemotHromový pták
tihle semi budou dělat těžko ale když už jsem orky načal tak je dodělám

Heroes of might and magic III orc

1. února 2010 v 15:44 | majitel-makuta-teridax |  mé heroes vzory pro výtvor

Goblin

Útok: 4
Obrana: 2
Energie: 5
Škody: 1-2
Rychlost: 5
Ostatní: nic


Hobgoblin

Útok: 5
Obrana: 3
Energie: 5
Škody: 1-2
Rychlost: 7
Ostatní: nic


Vlčí jezdec

Útok: 7
Obrana: 5
Energie: 10
Škody: 2-4
Rychlost: 6
Ostatní: nic


Vlčí nájezdník

Útok: 8
Obrana: 5
Energie: 10
Škody: 3-4
Rychlost: 8
Ostatní: útočí 2x


Skřet

Útok: 8
Obrana: 4
Energie: 15
Škody: 2-5
Rychlost: 4
Ostatní: nic


Skřetí náčelník

Útok: 8
Obrana: 4
Energie: 20
Škody: 2-5
Rychlost: 5
Ostatní: nic


Zlobr

Útok: 13
Obrana: 7
Energie: 40
Škody: 6-12
Rychlost: 4
Ostatní: nic


Zlobří mág

Útok: 13
Obrana: 7
Energie: 60
Škody: 6-12
Rychlost: 5
Ostatní: kouzlo Krvežíznivost


Roch

Útok: 13
Obrana: 11
Energie: 60
Škody: 11-15
Rychlost: 7
Ostatní: nic


Hromový pták

Útok: 13
Obrana: 11
Energie: 60
Škody: 11-15
Rychlost: 11
Ostatní: Blesk


Kyklop

Útok: 15
Obrana: 12
Energie: 70
Škody: 16-20
Rychlost: 6
Ostatní: Základní balistika


Král kyklopů

Útok: 17
Obrana: 13
Energie: 70
Škody: 16-20
Rychlost: 8
Ostatní: Lepší balistika


Behemont

Útok: 17
Obrana: 17
Energie: 160
Škody: 30-50
Rychlost: 6
Ostatní: sníží obranu nepřítele o 40%


Starověký behemont

Útok: 19
Obrana: 19
Energie: 300
Škody: 30-50
Rychlost: 9
Ostatní: sníží obranu nepřítele o 80%




Přízračný behemont

Příslušnost: Tvrz
Útok: 25
Obrana: 25
Energie: 600
Škody: 45-75
Rychlost: 11
Ostatní: +1(+2) štěstí, ignoruje obranu a překážky, 2x vrací úder
Obrana:
25
Energie: 600
Škody: 45-75
Rychlost: 11
Ostatní: +1(+2) štěstí, ignoruje obranu a překážky, 2x vrací úder


u téhle verze sem se rozhodoval ji sem vůbec dát hlavně huli rochům a hromovým ptákům

Heroes of might and magic 2 orc

1. února 2010 v 14:54 | majitel-makuta-teridax+heroes centr |  mé heroes vzory pro výtvor
Malý, zelený a slabý Goblin tvoří průměr dané úrovně sílou, cenou a rychlostí. Orc a Orc Chieftain jsou střelci, silnější, ale ne lepší než Archer a Ranger. Velký a dvojitý útok, velká rychlost a vysoké škody jsou přednosti jednotky Wolf, naopak slabinou je nízká obrana. Ogre a Ogre Lord jsou silné, ale pomalé jednotky, pomalost se částečně vyřeší vylepšením, ale i přes to na Minotaury nemají, ti jsou ve všem kromě počtu životů lepší nebo stejní. Trol a War Trol jsou podprůměrní střelci hlavně díky nízké obraně, kteří mají výhodu regenerace. Cyclops je nejslabší jednotka poslední úrovně, což je vidět i na ceně. Mají 20% šanci na paralýzu a útočí přes 2 pole.

Celkově

Velmi slabý hrad hodně díky Trols a Cyclops. Hlavně bojový hrad má 2 slabé střelce, je bez letců, pomalé Ogrs, slabé jednotky na vyšších levelech, což rozhodně není vizitka hradu, který se specializuje na sílu.
Malý, zelený a slabý Goblin tvoří průměr dané úrovně sílou, cenou a rychlostí. Orc a Orc Chieftain jsou střelci, silnější, ale ne lepší než Archer a Ranger. Velký a dvojitý útok, velká rychlost a vysoké škody jsou přednosti jednotky Wolf, naopak slabinou je nízká obrana. Ogre a Ogre Lord jsou silné, ale pomalé jednotky, pomalost se částečně vyřeší vylepšením, ale i přes to na Minotaury nemají, ti jsou ve všem kromě počtu životů lepší nebo stejní. Trol a War Trol jsou podprůměrní střelci hlavně díky nízké obraně, kteří mají výhodu regenerace. Cyclops je nejslabší jednotka poslední úrovně, což je vidět i na ceně. Mají 20% šanci na paralýzu a útočí přes 2 pole.
obrázky jednotek sem nenašel ale znám je sám

Heroes of might and magic I orc

1. února 2010 v 14:51 | majitel-makuta-teridax |  mé heroes vzory pro výtvor

Goblin

Útok: 3
Obrana: 1
Energie: 3
Škody: 1-2
Přírustek: 10
Ostatní: nic


Orc

Útok: 3
Obrana: 4
Energie: 10
Škody: 2-3
Přírustek: 8
Ostatní: 8 střel


Wolf

Útok: 6
Obrana: 2
Energie: 20
Škody: 3-5
Přírustek: 5
Ostatní: útočí dvakrát


Ogre

Útok: 9
Obrana: 5
Energie: 40
Škody: 4-6
Přírustek: 4
Ostatní: nic


Troll

Útok: 10
Obrana: 5
Energie: 40
Škody: 5-7
Přírustek: 3
Ostatní: 8 střel, regenerace života


Cyclops

Útok: 12
Obrana: 9
Energie: 80
Škody: 12-24
Přírustek: 2
Ostatní: 20% paralizace, útočí přes dvě pole


















Tihle potvory budou v příbězích všechny verze.dám je všechny do rubriky mé heroes vzory pro výtvor





díl bude možná dnes nebo na youtube dám video

1. února 2010 v 14:40 | majitel-makuta-teridax |  zdělení
Dneska trochu čas tak možná sem dám díl nebo udělám video zrovna mě to v kroužku prudí dva dementi tak se rozmyslím